Η παρέμβαση της Ενότητας αυτής, που απευθύνεται σε μαθητές/-τριες Δ΄, Ε΄ & ΣΤ΄ Δημοτικού σχολείου και Γυμνασίου, στοχεύει στην ανάπτυξη του αλληλοσεβασμού, της διαφορετικότητας και της πλήρους αναγνώρισης των μαθητών/-τριών με διαφορετικές ικανότητες, νοητικές δεξιότητες, ατομικά χαρακτηριστικά, πολιτισμική καταγωγή και θρησκεία. Η παρέμβαση εστιάζει, μεταξύ άλλων, στην εγκαθίδρυση θετικού σχολικού κλίματος το οποίο αποτελεί κύριο προγνωστικό παράγοντα της συναισθηματικής και ψυχοκοινωνικής προσαρμογής των μαθητών/-τριών, της αυτοεκτίμησης και γενικότερα της ανθεκτικότητας, της καλής ψυχικής τους υγείας και ευεξίας καθώς και σε δράσεις διαμόρφωσης των στάσεων και της συμπεριφοράς των μαθητών/-τριών και εκπαιδευτικών.
Σύνδεσμος για περισσότερες πληροφορίες
Ετικέτες: Γυμνάσιο Δημοτικό Συμπερίληψη/Ενσυναίσθηση